lørdag 14. februar 2009

Fra kjøkkenet


7 kommentarer:

  1. Deilig! Så utrolig fint er kjøkkenutstyret ditt! Ser du er bla. vel glad i rice-produkter :)

    Ha en fortsatt kjempekoselig dag!
    Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  2. Oh lord, så FAB!! Tror jeg kunne kopiert alt!! (..skal ikke det, altså;-)

    SvarSlett
  3. Nyyydelige ting du har -både heime og i butikk:) Eg stikk innom igjen snart, rakk berre ein snartur i kveld,men bestiller gjerne gaver her!(Både til meg sjølv og andre..) So kjekt at du er blitt med på NIB; da finner vi deg så lett som bare det! God uke helsar Ingrid Marie

    SvarSlett
  4. Hei. Så kjekt at dere liker hyllen min. Rice er nok favoritten. Tingene har så veldig fine farger. God uke til dere også :)
    Sidsel

    SvarSlett
  5. Tror endelig jeg har funnet min favoritt blogg!!

    SvarSlett
  6. Åååå så hyggelig :)
    Takk for fine ord!
    Sidsel

    SvarSlett